-
Autenticitat, rellevància, diferència en un e-book
Nou e-book en descàrrega gratuita
Ja està disponible el llibre format e-book de 2014 de Soymimarca amb una selecció dels millors posts de 23 autors. El títol del llibre “Autèntics, rellevants, diferents” reflecteix la filosofia de molts que ens dediquem al Personal Branding i segueix un paral·lelisme directe amb la metodologia Iceberg de marca personal (autoconeixement, estratègia, visibilitat).
Autèntics
L’autenticitat és el valor motriu de tota marca personal; dit d’una altra manera, si no hi ha autenticitat no hi ha marca pròpia. Però autenticitat també és el fruit d’un procés d’autoconeixement, la fonamentació bàsica i primer pas per gestionar la marca. No se m’acut millor frase que aquella d’Oscar Wilde per definir la importància de l’autenticitat en el context personal: “Be yourself; everyone else is taken”.
RellevantsLa rellevància és el fruit d’un procés estratègic. De poc serveix comunicar sense missatge i sense rellevància. El que fem (no només el que diem) necessita aportar VALOR als altres, i si no és així estarem oferint una proposta “commodity”, una més, potser només basada en el preu. Aquí cal treballar l’empatia i posar-se en lloc de l’altre per entendre si el que oferim fa millorar als altres.
Diferents
Com diuen els anglesos, last but not least. Si el que som i el que fem està clonat per mil persones, la nostra oferta és lineal. És crític treballar les nostres propostes de valor i, a la vegada, buscar una forma diferent de comunicar-les per no formar part de l’èter. El meu col·lega Andrés Pérez va acostar una frase (no conec al creador) l’altre dia que encaixa bé amb això: “Si no et diferencies per alguna cosa, et descartaran per qualsevol cosa”.
Autors
Ha estat un plaer compartir cartell amb aquesta colla de cracs: Jordi Collell, Alèxia Herms, Xavi Roca, Eva Collado Durán, Pablo Adán, Celestino Martínez, Elena Tecchiati, Javier Zamora, Gabriel Aúz, Oianko Choperena, Andrés Pérez Ortega, Rubén G. Castro, Miquel Àngel Escobar, Reis Ferrer, Pau Hortal, Javier Santamarta, Eva Ballarín, Enrique Rueda, Paula Fernández-Ochoa, Pau Samo, Carme Gibert, Francesc Segarra i Toni Muñoz.
I l’e-book?
Aquí el tenim, en aquest enllaç. Gaudeix, critica-ho i si a més t’agrada, comparteix-lo. Gràcies “in advance”.
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
29 des. 2014 / grecolons / 0
Categories: Personal branding
Etiquetes: autenticitat, diferència, ebook marca personal, ebook personal branding, ebook soymimarca, rellevància
Tardana tardor a la fageda de Grevolosa T’acomiaden d’una empresa, no d’una professió
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic