-
Entrevista a ETV sobre branding i marca personal
Entrevista a ETV sobre branding i marca personal entre Jordi Albert Garcia (James Brand & Co) i Guillem Recolons
-
El nou paradigma per atraure i fidelitzar talent
Vídeo sencer de la taula rodona “El nou paradigma per atraure i fidelitzar talent” del Girona Talent & Knowledge Summit del 28 setembre 2022
-
Ressons del 1er Talent & Knowledge Congress
Cites destacades de la 1a edició del Talent & Knowledge Congress impulsat per en Bru Recolons i en que vaig tenir l’honor de participar
-
Jornada #PentàgonUPF 2021 – Ponencia d’obertura: La Marca Personal
Us deixo la meva participació en la ponència d’obertura de la jornada #PentàgonUPF que va tenir lloc el passat 17 de març 2021. Espero que us agradi!
-
Tot deixa marca, el nou micro-espai d’un minut a Fibracat TV
L’especialista en Personal Branding Guillem Recolons ens parla del nou espai “Tot deixa marca” a FibracatTV, píndoles breus de marca personal
-
Els mercats ja són converses, no monòlegs
Per què diantres ens costen tant les converses en l’entorn digital? Porto dies llegint articles que recomanen o alerten sobre la necessitat o no de mantenir converses a Internet, especialment en blogs, webs i xarxes socials. Sincerament, no sóc capaç de veure on pot estar la polèmica en alguna cosa que, per a mi, és […]
-
Un professor de marca personal sense marca personal?
Alfredo Vela en el seu excel·lent bloc va encendre una alarma a les xarxes socials. El títol del post no podia ser més explícit: ‘Com pots ensenyar-me a crear marca personal en línia si no tu no en tens?’ “Si critiquem que molts professors donin formació sobre emprenedoria sense haver creat mai una empresa per […]
-
La confiança es polaritza: Resum del baròmetre Edelman Trust 2018
Aquesta setmana s’ha publicat el prestigiós baròmetre “Edelman Trust“, edició 2018. Per a mi, l’informe no és únicament un termòmetre global sobre l’estat del món, les empreses i els mitjans; també és una eina estratègica. L’Edelman Trust suma 18 edicions, i en l’actual s’han treballat 33.000 qüestionaris en 28 països del món, distingint públic general […]
-
Personal Branding FAQ 20 Preguntes freqüents (2)
Continuem amb les preguntes freqüents després del primer lliurament de fa uns dies. Llavors vaig tractar de donar resposta al factor temps de gestió, a la falsa idea que això és per a aturats, al concepte de catàleg de serveis, a la idea de “fabricar” una marca i a les raons de gestionar la marca […]
-
Personal Branding FAQ 20 Preguntes Freqüents (1)
Malgrat els seus 20 anys d’existència conscient, el Personal Branding, entès com la gestió de la nostra marca personal, segueix sent un desconegut per a moltes persones i organitzacions. En les formacions que imparteixo es donen una sèrie de preguntes freqüents i recurrents que sovint parteixen bé de creences arrelades o simplement de mera curiositat. M’ha […]
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic