-
El nou paradigma per atraure i fidelitzar talent
Et deixo la taula rodona de títol “El nou paradigma per atraure i fidelitzar talent” que vaig compartir amb Francesc Grau, Pablo Vega de Llergo, i que va moderar Carles Agustí el darrer 28 de setembre.
El Talent Knowledge Summit és l’espai de trobada entre les organitzacions pioneres que es volen adaptar als nous temps i volen créixer en aquest entorn canviant i altament competitiu posant el focus en la innovació, el coneixement, els intangibles i molt especialment en el talent de les persones.
En el GIRONA TALENT KNOWLEDGE SUMMIT es va posar el focus en la innovació dins la indústria de les experiències. L’esdeveniment comptarà amb ponents internacionals que mostraran les últimes tendències per crear experiències innovadores que generin un gran valor afegit pels clients.
L’objectiu del Summit va ser dotar als empresaris gironins de les eines i els coneixements que han d’aplicar per continuar generant valor i créixer en aquest entorn canviant.
El repte d’atraure i fidelitzar talent
Sens dubte, atraure i fidelitzar talent s’està convertint en un problema per a moltes empreses, i a la taula vam analitzar el context i donar diferents receptes.
Aquí tenim el vídeo de la taula rodona:
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
22 nov. 2022 / grecolons / 0
Categories: Personal branding
Etiquetes: atraure talent, fidelitzar talent, talent
Ressons del 1er Talent & Knowledge Congress Entrevista a ETV sobre branding i marca personal
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic