-
Empresaris del Cava: menys lamentacions i més proactivitat
Renoi quin enrenou el d’aquests dies pel protagonisme de la reina del cava en les campanades d’un canal TV que se celebrarà amb brindis d’una marca galega de cervesa.
Per més que ho analitzo, només arribo a una conclusió: les marques de cava s’han instal·lat a la zona de confort. Ja no tenen la iniciativa, i ara van a remolc. No veig cap mena de boicot contra el cava ni cap incompliment de la llei per part d’una tal Anna Simon, que després de ser nombrada a l’octubre passat “reina del cava” ara brindará amb la cervesa “Estrella Galicia”.
Era molt cómode això de que el cava s’utilitzés de forma natural per a qualsevol celebració. En plena era del patrocini, pensar que algú brindarà públicament amb cava a canvi de no res és una ingeniutat infantil.
L’Anna Simon no és cap traïdora, tot i que ja veig que el mitjans la col·loquen al centre de la crítica per falta d’ètica. Però anem amb compte, aquests mateixos mitjans van patrocinats de cap a peus, així que, sisplau, millor no parlin d’ètica.
Els empresaris del cava tenien una solució senzilla per evitar que la reina del cava brindi amb cervesa: patrocinar les campanades: sí, tan fàcil com això. Però no faran, i no per falta de pressupost, és perquè tenen l’orgull ferit i creuen que la veritat absoluta és al seu costat. Si cal, engegaran una campanya amb tots els talibans de la moral per desprestigiar la Simon (cosa que ja estan fent, d’altra banda).
Però fent això deixaran que la iniciativa segueixi a mans de la cervesa, i cava anirà a remolc, mirant-se el melic i firmant la seva agonia.
Empresaris del cava, no us adormiu ni seguiu amb la polèmica. Aneu per davant, sieu proactius i no doneu mai per perduda una batalla. I deixeu tranquil·la la Simon, no la conec però ja l’heu enverinat prou.
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
30 des. 2013 / guillemrecolons / 1
Categories: #fail
Etiquetes: Anna Simon, boicot, empresaris del cava, Estrella Galícia, reina del cava, zona de confort
On és l’arc de Sant Martí, Sr. Graupera? La teva marca personal és el que diuen de tu quan vas al servei
One thought on “Empresaris del Cava: menys lamentacions i més proactivitat”
Deixa un comentariCancel·la les respostes
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Molt d’acord (just acabo de llegir l’article del Monzó), a molts ens agradaria estar en la zona de comfort. Deixem de fer el ploricó!