-
ICV: Poques paraules, molts missatges
Entre les diferents propostes d’espots cara a aquestes eleccions europees, m’ha sorprès el de ICV. Un tractament molt valent, sense el clàssic discurs del candidat, però amb un munt d’imatges i missatges acompanyades per la potència de la novena de Beethoven. No valoro el contingut dels missatges, però crec que ICV ha donat un pas endavant trencant l’avorrida fórmula del “busto parlante”.Pel que fa continguts, ICV va a remolc del PSC quan diuen “Crisi de dretes, solucions d’esquerres“, ja que a Espanya governa la esquerra i la crisi és molt més greu que a qualsevol altre país del món (incloent els governats per la dreta). En definitiva, fan el que fa el PSC en la seva campanya “ells també volien canviar el món”, és a dir, passar el mort als altres per tapar la vergonya d’una gestió lamentable al país propi.
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
25 maig 2009 / guillemrecolons / 0
Categories: Política
Etiquetes: Crisi de dretes solucions d'esquerres, eleccions europees, ICV, ICV va a remolc del PSC, passar el mort als altres
Falta d’idees = atac a l’adversari L’efecte boomerang de la campanya del PSC en clau d’humor
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic