-
Li és útil a un professional tenir marca personal?
Conferencia sobre marca personal: Li és útil a un professional tenir marca personal? Aquest és el títol de la conferència que l’equip de SOYMIMARCA donarè el proper dilluns 24 de gener a les 18h a la seu social del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya
El professional sense marca és una marca blanca.
Un enginyer, per exemple, pot ser molt competent en la seva tasca diària. Però, què passa amb les seves habilitats socials i de comunicació?
Qui no comunica no existeix. Com podem desenvolupar eines per crear la nostra marca personal? Aquesta sessió pretén respondre aquestes preguntes i evitar que siguem marques blanques, purs commodities.Hi intervindran:
· Ignasi Brun, diplomat en Empresarials, director de màrqueting i comercial.
· Jordi Collell, economista, Personal Branding Coach.
· Guillem Recolons, publicitari, Personal Branding Coach.
· Montse Taboada, psicòloga, Personal Branding Coach.
· Gian-Lluís Ribechini, enginyer industrial i membre de la Subcomissió de Màrqueting del COEIC.La sessió és de lliure assistència, perè les places són limitades.
Para inscriure’s:- on-line no col·legiats
- on-line col·legiats
- per telèfon: 933 192 304 (de 9 a 14 h i de 16 a 18 h).
Duració aproximada: 1h30. Esteu tots convidats
Col·legi d’Enginyers / Via Laietana 39 / Barcelona
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
20 gen. 2011 / guillemrecolons / 1
Categories: Personal branding @ca
Etiquetes: ¿Le es útil a un profesional tener marca personal?, Col·legi d'Enginyers @ca, Colegio de Ingenieros Industriales de Catalunya @ca, competencias @ca, compromiso @ca, Conferencia @ca, Conferencia: ¿Le es útil a un profesional tener marca personal?, el iceberg soymimarca @ca, Gian-Lluís Ribechini @ca, Guillem Recolons @ca, Ignasi Brun @ca, Ingeniero industrial y miembro de la Subcomisión de Marketing del Col·legi. @ca, iniciativa @ca, Jordi Collell @ca, La creación de contenido es una combinación de datos habilidades y tiempo @ca, marca personal @ca, Montse Taboada @ca, responsabilidad @ca, soymimarca @ca
Pablo Adán, formiguer d’idees i projectes, ment inquieta, nervi pur En solidaritat amb Japó
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic