-
Pablo Adán, formiguer d’idees i projectes, ment inquieta, nervi pur
Pablo Adán, un dels millors especialistes en màrqueting personal, obre soymimarca a València
Soymimarca i Pablo Adán es reforcen mútuament amb aquesta aliança que posarà el llistó de la marca personal un xic més amunt
Feia dies que ens mossegàvem la llengua, però ha arribat el moment. Pablo Adán ja és soci de soymimarca . L’eix mediterrani de la marca personal s’ha consolidat. Hem estat amb ell a València i ho hem confirmat: Pablo es mou com peix a l’aigua. Sota aquesta aparença de nen bo s’amaga una marca personal formada per un formiguer d’idees i projectes, una ment inquieta, nervi pur, un tipus capaç d’escriure coses com aquest post anomenat “No importa” . Us expliquem algunes coses sobre ell:
Un dels seus punts forts és la formació, on ha impartit cursos, seminaris i conferències sobre MÀRQUETING, TÈCNIQUES DE VENDA, PARLAR EN PÚBLIC / ORATÒRIA, COMUNICACIÓ PERSONAL, COMUNICACIÓ A L’EMPRESA, ATENCIÓ AL CLIENT, fidelització de clients, DIRECCIÓ ESTRATÈGICA, DIRECCIÓ DE MÀRQUETING, PUBLICITAT & CREATIVITAT & PRODUCCIÓ, LIDERATGE I GESTIÓ D’EQUIPS, COACHING i, per descomptat, MÀRQUETING PERSONAL.
Ha treballat en serveis d’assessoria i planificació de màrqueting, i creació i desenvolupament de campanyes de publicitat els darrers anys per a:
AGÈNCIA VALENCIANA DEL TURISME, AUDITORÍA DE MEDIOS SL, ASOC. ESP. DE FABRICANTES DE JUGUETES, AUDITMEDIA SL, AYTO. TORRENT, AYTO. PAIPORTA, AYTO. VALENCIA, BANCAJA, BANCAJA HABITAT, BANCAJA SEGUROS, CISMEF. FERIA INTERNACIONAL PEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESA, CONFEDERACION EMPRESARIAL VALENCIANA, DIPUTACION DE VALENCIA, ESPAI, CAMPANAR, EXPOCASA, FEVEC, INSTITUTO TECNOLÓGICO AGROALIMENTARIO, INSTITUTO TECNOLÓGICO DEL JUGUETE, GRUPO ATICA, GRUPO GMP, GRUPO GHEISA, GRUPO SOLER, GV DG PATRIMONI, GV TURISME, HASBRO IBERIA, WESTIN VALENCIA, SHERATON REAL DE FAULA, ICEX, INSTITUTO DE COMERCIO EXTERIOR,, JIMENEZ VISO, LEVANTE UD, LLANERA, NATRA, NATRACEUTICAL, SERMA EQUIPAMIENTO URBANO, TORRE ORIA, TURGALICIA, VALENCIA URBANA, VIVIENDAS JARDIN.
- Pablo dirigeix des de 2008 la consultora de màrqueting i comunicació MGT COMUNICACIÓN.
- Entre 2005 i 2008 Pablo va dirigir VERBO PUBLICITARIO
- De 1994 a 2005 Pablo va ser Director de Comptes en Admas DE COMUNICACIÓN PUBLICITARIA
- Entre el 92 i el 92 Pablo va treballar com a executiu en TANDEM DDB Needham
- Kolor LITOGRAFICA ser la seva primera experiència laboral entre 1991 i 1992.
A més de MGT Comunicación i soymimarca , Pablo està implicat en altres projectes: COMMUNIACTIONS , projecte d’assessoria de màrqueting estratègic. Oferint serveis com a departament de màrqueting extern, màrqueting firal i màrqueting en l’esport. / HORMIGAS EN LA RED 2007. Projecte de recerca vigent. Soci fundador desenvolupant funcions de Direcció comercial i estratègica. Investigació i seguiment de l’opinió a Internet / GUIA PREMIER. 2006. Projecte editorial vigent. Soci fundador desenvolupant funcions de Direcció comercial i estratègica. Guia de comerços i servei d’alt en nivell a València. 1 edició anual. 8.000 exemplars. / O & C 1987-1990. Projecte empresarial universitari de serveis publicitaris i de comunicació dirigida als estudiants. / REVISTA UNIVERSITARIA 1987-1989. Revista Universitària El Ultimo de la Clase. Revista dirigida als estudiants amb temes actualitat general relatives a l’àmbit universitari.
El seu currículum sencer no cap en el post, així que podeu trobar més informació sobre Pablo Adán en el seu blog personal , a la web de MGT , en Estrategia se escribe con K , al Club de Màrqueting de València , o en el Documentalista Digital . També us adjuntem enllaços al seu perfil de Linkedin i Twitter .
Des d’avui Pablo passarà a reforçar l’àrea d’estratègia i formació , dos dels pilars centrals de l’iceberg soymimarca. Demà dimarts, sense anar més lluny, no us perdeu la seva primera intervenció en el blog de soymimarca, de títol ” Marca Personal A què esperes? ” .
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
17 gen. 2011 / guillemrecolons / 0
Categories: Recomanacions
Etiquetes: aliança, branbding personal @ca, Club de Màrqueting de València, marca personal @ca, Marketing @ca, màrqueting personal, MGT Comunicación @ca, Pablo Adán @ca, soymimarca @ca, soymimarca Valencia @ca, Valencia @ca
Eleccions, marques personals i irrupció de valors emocionals Li és útil a un professional tenir marca personal?
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic