-
Publicitat contra la crisi
Qui pensi que la publictat no és una eina inspiradora, que entri ara mateix a http://estosololoarreglamosentretodos.org/. Aquesta crisi sembla que ha acabat amb els recursos polítics dels nostres governants. Ara, és hora de que la societat civil doni mostres d’optimisme i entre tots en sortim d’aquesta.
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
1 març 2010 / guillemrecolons / 0
Categories: Campanyes notories, Recomanacions, Spots
Etiquetes: Andreu Buenafuente, Carlos Sainz (piloto de rallies), crisi, esto lo arreglamos entre todos, esto sólo lo arreglamos entre todos, estoloarreglamosentretodos, Fernando Romay (ex-baloncestista y actualmente comentarista de televisión), Fernando Trias de Bes (economista y escritor), Ferran Adrià, Ferrán Soriano (empresario), Fundación Confianza, Isak Andic (empresario), Javier Mariscal (diseñador), Jordi Évole (presentador de televisión), Juan José Millás (escritor y periodista), Leopoldo Abadía (profesor y escritor), Luis Rojas Marcos (psiquiatra), Marc Gasol (baloncestista), Melendi (músico), optimisme, Pau Gasol (baloncestista), publicitat contra la crisi
Voluntariat: cercant la pau interior (1a part) Un vídeo clarificador sobre l’ús de les xarxes socials a Espanya
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic