-
Quant de temps necessito per gestionar la meva marca personal?
Perdona que et respongui a la gallega: Quant de temps necessites per crear un hàbit?
Robin S. Sharma, autor de “El monjo que es va vendre el seu Ferrari” ens parla de 21 dies seguits el temps necessari per crear un hàbit. Malgrat això, i conscient que puc frustrar expectatives, en marca personal diria que el procés és un xic més llarg (tot i que també és molt edificant i inspirador). M’explico.
Per gestionar la meva marca personal primer necessito saber com es gestiona, i aquest PROCÉS d’aprenentatge porta uns bons tres mesos si un vol fer-ho com Déu mana.
Un cop conegut el procés, podem iniciar la fase de desenvolupament, per a la qual 21 dies poden ajudar si no fos per un petit detall: no es veuran resultats encara, la qual cosa pot deixar caure la motivació. Així que diríem que el temps que necessito per gestionar la meva marca personal és aquell necessari per observar els primers resultats desitjats. Sento no ser més concret, però sempre dependrà dels objectius marcats.
Si un pretén posicionar-se professionalment per deixar clara la seva proposta de valor envers els altres, aquest procés no té fi; un cop es comença no es pot aturar, no s’hauria d’aturar.
Si l’objectiu central és trobar una feina parlem d’un temps finit, que suposadament acabarà el dia que en que es comenci a treballar. I dic suposadament perquè els personal branders ens cansem de repetir la dita “Tots se’n recorden de santa Bàrbara quan trona”, referida al fet que moltes persones abaixen la guàrdia quant han aconseguit una feina sense ser conscients que tot lloc de treball és efímer .
La pregunta del temps necessari per gestionar la marca personal té una bessona referida al temps necessari per gestionar les xarxes socials. I la pregunta la solen fer persones que asseguren no tenir temps, de manera que la resposta és molt més fàcil i lògica: si no tens temps, no preguntis, no podràs gestionar mai la teva marca personal, ni les teves xarxes socials, ni anar al gimnàs , ni aprendre a menjar més sa, ni res.
Males notícies per als que no són d’agenda flexible. Bones per als que pensen que dins de cada un de nosaltres hi ha la possibilitat d’un canvi a millor a força d’introduir noves rutines i jubilar costums que no ens aportin res.
Foto: SnaPsi Сталкер magic eye Creative Commons
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
5 oct. 2014 / grecolons / 0
Categories: Personal branding
Etiquetes: gestió marca personal, monjo es va vendre Ferrari, temps marca personal
Com encaixen relat i marca personal? per @guillemrecolons Què passa amb la religió, el futbol, la política i la marca personal?
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic