-
Serà aquest l’any del personal branding?
S’entreveuen indicis claus:
- Detecto en circuits professional que la expressió “personal branding”, “marca personal” o “branding personal” ja no són tan alienes com fins no fa gaires anys. Aquests circuits inclouen professionals independents però també aquells que treballen a organitzacions.
- Detecto als cercadors que cada dia hi ha més gent parlant del tema a la xarxa. Malauradament, també hi masses falsos consultors que no s’han pres la molèstia de llegir ni un sol llibre de referència.
- Detecto interès creixent del món editorial per editar títols sobre la marca personal.
- Detecto que molts directius de recursos humans s’estan acostant – encara d’una manera tímida – a aquest món. Alguns no ho fan per ignorància o por (no sé per què).
- Detecto que els Estats Units ja no és lúnic referencial dins la marca personal. L’Amèrica Llatina és despertant-se i preparant professionals. I a Europa la cosa crema.
- Detecto que el món universitari comença a abrir els ulls a la realidad de la marca personal.
- Detecto que les empreses, grans i petites, s’adonen del poder de les persones i de la humanització creixent de la comunicació corporativa.
- que ja no fa vergonya a molta gent reconèixer que han estat assessorades per un consultor de marca personal.
- Detecto que proliferen cursos de personal branding – Desafortunadament el 90% són poc desitjables – en el panorama formatiu.
- No puc amagar la satisfacció en detectar que molts ja entenen el personal branding com una inversió personal a mig termini.
Aquí tenim una imatge de Google Trends mostrant la progressió en l’interès al voltant del personal branding.Haig d’agrair a moltes persones que aquest any, potser, serà l’any del personal branding. A la part dreta d’aquest bloc hi ha una llista d’enllaços anomenat “Personal Branding”. Hi ha bona part des responsables de la difusió del concepte.
Malgrat tot, encara no he aconseguit que la meva mare sàpiga en què treballo. Queda molt a fer, però l’any promet.
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
11 gen. 2013 / guillemrecolons / 0
Categories: Personal branding @ca
Etiquetes: especial Cat, google trends @ca, indicis, l'any del personal branding, marca personal @ca, Personal branding @ca, serà l'any del personal branding
20 lectures breus del #25N Cert, a Apple mai no li ha anat gaire bé sense Steve Jobs
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic