-
Via Catalana. Els titulars del 12S
Pel soroll mediàtic i declaracions d’última hora de la premsa madrilenya i alguns polítics, no és difícil avançar quins seran els titulars de portada de l’endemà de l’11S a la part més cavernària de la premsa estatal.
No tinc cap dubte que la Via Catalana serà un èxit, n’estic convençut. Jo hi assistiré, allà per les Terres de l’Ebre, i penso gaudir d’aquesta jornada històrica. Però a la premsa cavernària no l’importa gens que la cadena humana sigui un èxit, entre altres coses perquè ja tenen els titulars redactats esperant obrir l’edició d’aquest dijous.
Fa pocs dies en Quim Monzó, en el seu to sarcàstic habitual, ja deia a La Vanguardia que serà molt fàcil destruir la Via Catalana: només cal que el fotògraf enviat per “la caverna” dispari en el precís moment en que hi hagi un forat a la cadena per que algú s’ha anat a pixar.
Jo afegiria altres arguments que es deuen estar cuinant: l’any 2012 es van aplegar un milió de persones i aquest any només 400.000. Molts parlaran de caos organitzatiu (cosa probable d’altra banda, no tenim antecedents d’un muntatge com aquest). D’altres mostraran fotografies de nens molt petits “forçats” a participar en la cadena, una imatge del tot salvatge. Si hi ha alguna irregularitat o accident, del tipus que sigui, serà tractada amb la lupa de mil augments de la premsa anticatalana. En fi, qui vulgui trobar merda de ben segur que en troba.
Per si això fos poc, les ferides de la derrota en la candidatura Madrid 2020 encara són obertes, cosa que donarà un punt de “vendetta” a la informació sobre la diada.
Som-hi, a veure si l’encerto:
La Gaceta: Mas fracasa de nuevo. Los catalanes se quedan en casa
ABC: La gran estafa del independentismo vio la luz en una jornada caótica
La Razón: Via Catalana: el camino hacia la nada
El Mundo: El pueblo catalán dice NO a la independencia
Algun suggeriment més?
Comparteixo
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
Relacionats
10 set. 2013 / guillemrecolons / 0
Categories: Catalonia in the pendent
Etiquetes: 11S, ANC, cadena independència, Diada Nacional de Catalunya, Omnium, premsa cavernària, Via Catalana
La història de Hood Robin… Quin partit paga la crisi? El cas de de la celebrity Martha Stewart i Apple
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic